Styrsö BK – Utsiktens BK

Idag var det dags för cup match mot Div1 laget Utsikten med Anton Hysen i spetsen. och som dom flesta på förhand hade trott så hade Utsikten mesta dels av spelet, men med ett bra försvarsspel så skapade dom inte så många farliga chanser, och även om vi gick på knäna slutet av matchen så klarade vi 0-0 efter full tid och även om vi förlorade med 4-2 efter straffar så kändes det som en seger. På tisdag tänkte jag försöka köra ett boll pass efter att jag varit skadad nu 2 månader på grund av lårskadan jag drog på mig tidigare iår.
Skall bli gött och hoppas att kroppen klarar av det bara.

Igår var det full rulle med lite arbetskamrater lyckades även skära mig i fingret inte en gång utan två gånger på samma kväll, men man får kanske skylla sig själv lite när man använder en vass kött kniv som skohorn?
får se om man kan träna på gymmet då jag inte kan greppa vikterna riktigt. Annars går det riktigt bra med träningen ligger på stadiga 90+ kg men är dags för deff snart så hoppas kunna gå ner till 80 kg efter det.
Måste bara planera lite innan man startar igång.


Hälsa till satan, vi hörs!

Om ebbot

Psykmys @ Twitter
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar