Long time no see

Vafan, nu har jag glömt bort att skriva av mig igen, vad kan detta bero på? ett par skapliga fyllor & mkt jobb måste jag nog säga. Ni har väll alla hört talas om Linköping resan? den är man bra nöjd över!
Har ni inte hört nåt från den så släng så hör av er, men det jag kan säga är att OM ni skall på efterfest i Linköping, kolla verkligen upp innan så det inte är LIDköping nu skall till. Det kan lätt bli missförstån där. Men resan var helt okej ändå. 🙂
Bakfyllan på jobbet dagen efter var inte lika trevlig.
Vad har man annars gjort!? spelat lite boll har man väll konstat av, vann i Torsdags med 3-1 över Heden borta. Riktigt bra skalp med tanke på nästan hela startelvan var borta.
Har mycket inplanerat nästa månad, Nurnberg, en sväng till Stockholm kanske.
Har även skrivit upp mig på att panga i skogen några dagar med Totte, får se hur detta går. Man kanske får lite flashbacks från lumpen :)’

Ne man kanske skall göra lite nytta på jobbet nu!

Hälsa till satan, vi hörs!

 

Om ebbot

Psykmys @ Twitter
Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar