Ge mig april nu!

Efter ett riktigt bra pass igår med fidde så blev det ofrivilligt vilande idag.
Känns bra när en annan tar i för kung & fosterland och får kommentaren från fidde som tar samma vikter ” gött med ett hålla igång pass ” 🙂 haha…jävla monster är du!
Blir även 50 års kalas på Fredag då fiddes farsa fyller gammal, va ett tag sedan man träffade den familjen så det skall bli gött, han sa även att man borde ta med sig en hungrig mage. Det skall man inte säga till mig då jag mest äter hela tiden så hoppas det blir över nåt käk till någon annan 🙂
Fått med mig taffy & tobbe till rom också, blir förjävla skoj, hoppas tvillingarna har kvar sin nattklubb haha, galen resa senast bara man tänker på det så blir man sugen på att åka igen.

 

Hälsa till satan, vi hörs!

Om ebbot

Psykmys @ Twitter
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ge mig april nu!

  1. Ebbot skriver:

    Hata Gajs!!

Lämna en kommentar